Suport: Luni - Vineri 09:00 - 17:00 vanzari@excelcomp.ro
X

Logheaza-te

Ti-ai uitat parola? Conectează-mă

Client nou? Creati-va cont

Afișare:

Tremol M20 Excel Master
730.00lei (TVA inclus)
Tremol S25 Excel Basic
530.00lei
(TVA inclus)
| -9%
479.00lei (TVA inclus)
Tremol S Excel Smart
675.00lei (TVA inclus)

Vanzarea caselor de marcat se face fie direct de la importator, la sediul EXCEL COMP, sau on-line - fie prin unitatile de distributie acreditate din tara.


Acceptam cu placere parteneri noi!


Programare case de marcat

Principii generale

Programarea unei case de marcat presupune organizarea acesteia pe Grupe de articole si Articole (produse) in conformitate cu activitatea desfasurata de societatea care o exploateaza.

Procedura de programare

  • se programeaza GRUPELE (SG.1 - SG.20) in functie de grupele mari de produse sau activitati (ex. BACANIE, TIGARI, CAFEA, RACORITOARE, SERVICII, etc) In cadrul programarii acestora se mentioneaza DENUMIREA, cota TVA si eventual PRETUL.
  • se programeaza ARTICOLELE (Art 0001 - Art 9999) ce vor trebui sa cuprinda toate marfurile sau serviciile pentru care se vor incasa bani de catre societate astfel incit pe bonul fiscal sa apara mentionate EXPLICIT produsele sau serviciile platite de client. In cadrul programarii acestora se mentioneaza DENUMIREA, cota TVA, GRUPA in care va fi incadrat si eventual PRETUL.
  • se programeaza cota de TVA
  • se programeaza ANTETUL bonului, acesta trebuind sa cuprinda NUMELE FIRMEI, adresa la care se va instala casa de marcat, precum si alte informatii pe care clientul doreste se le afiseze pe bon (ex. numar telefon, mesaj de multumire, etc), obligatoriu inainte de Fiscalizare. 

Beneficiile programarii mixte RAIOANE/ARTICOLE

  • raportarea banilor incasati pe grupe de produse sau servicii
  • raportarea banilor incasati pe fiecare produs sau serviciu specificindu-se si stocul acestora (cantitatea vanduta)


Fiscalizare / documente

Pasul 1 – Achizitionarea casei de marcat

Achizitionarea unei case de marcat va fi urmata de cativa pasi importanti pentru ca aceasta sa poata fi pusa in functiune. Acest proces este important, pentru ca aparatul de marcat sa functioneze cu respectarea legislatiei in vigoare. Modelele de case de marcat comercializate de societatea EXCEL COMP SRL sunt din gama Tremol si sunt Excel Master, Excel Smart si Excel Basic. Ele pot fi comandate de pe site, de la sediul firmei noastre sau de la unitatile autorizate de noi la nivel national. Configuratia acestore va fi stabilita de dumneavoastra in functie de necesitatile tehnice (ex. in lipsa internetului pe cablu, sau wi-fi este necesara conectarea 3G-GPRS prin cartela la serverele ANAF).

Pasul 2 - Depunerea la ANAF a documentelor necesare fiscalizarii

Dupa achizitionarea casei de marcat, aceasta trebuie sa treaca printr-un proces de fiscalizare. In acest sens, utilizatorul sau reprezentantul/împuternicitul acestuia solicită  ANAF emiterea "Certificatului de atribuire a numărului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice fiscale"(NUI). Solicitarea se face în format electronic, prin completarea formularului C801, disponibil pe portalul www.anaf.ro, in cadrul sectiunii SERVICII ONLINE – Declaratii electronice – Descarcare declaratii. Formularul  trebuie să fie însoțit de următoarele documente:

  • cererea de atribuire a numărului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice fiscal;
  • factura şi documentul de plată care atestă achiziţionarea aparatului de marcat electronic fiscal;
  • procesul verbal de sigilare a memoriei fiscale şi a aparatului de marcat electronic fiscal;
  • actul de identitate al reprezentantului legal înscris în cerere, precum și  actul de identitate cu care se legitimează împuternicitul, dacă este cazul;
  • certificatul de garanție al aparatului de marcat electronic fiscal.

Documentele menționate mai sus se scanează, se arhivează într-un singur fișier zip și se atașează la formularul C801, care se semneaza cu certificat digital calificat. Formularul impreuna cu documentele se transmit in Spatiul Privat Virtual (SPV), in cadrul sectiunii Depunere declaratii.

Emiterea certificatului de atribuire a numărului unic de identificare se efectuează automat și acesta este comunicat solicitantului prin intermediul SPV, in sectiunea Mesaje.

Pasul 3 – Fiscalizarea efectiva a casei de marcat

Dupa obtinerea  NUI-ului de la ANAF, utilizatorul trebuie sa se prezinte la sediul firmei noastre pentru  a finaliza procesul de fiscalizare. In acest sens, avem nevoie de casa de marcat, NUI, copii dupa CUI si CIF, cartea de identitate a administratorului si lista de servicii sau produse pe care doriti sa le oferiti clientilor.

Pasul 4 – Vizarea actelor

Dupa terminarea fiscalizarii, in termen de maxium  24 de ore, utilizatorul casei de marcat va trebui sa se prezinte la Administratia Financiara din raza punctului de lucru, cu urmatoarele documente:

  • Declaratie de instalare a echipamentului, intocmita in 4 exemplare de catre tehnicianul autorizat;
  • Copie dupa NUI;
  • Cartea de interventii completata de tehnicianul autorizat;
  • Registrul special al aparatului;
  • Copii dupa CUI si CIF;
  • Copie dupa cartea de identitate a administratorului.


whatsapp